مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

از آنجایی که یکی از مشکلات اصلی کسب و کار خرد و خانگی توجه به کمی نیروی انسانی و نبود سرمایه بازاریابی و فروش محصولات می باشد لذا این کسب و کارها عموما نمی توانند کالای خود را به درستی معرفی و سکویی جهت فروش نیز ندارند .از زمانی که استراتژی های بازاریابی از رسانه های قدیمی مانند روزنامه ، بیلبورد ، تلویزیون به سمت دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی آمد ، شاید بتوان گفت که این انقلاب بیش از آنکه به کمک کسب و کار های کارخانه ای و صنایع بزرگ بیاد به کمک کسب کارهای خرد وخانگی آمد . چرا که در این فضا سرمایه نیست که کا ر می کند بلکه سرمایه جای خود را به پشت کار و خلاقیت داد.

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

سید علیرضا عبدالهی مدیریت بازاریابی و فروش

معرفی سایت های فروش محصولات خرد و خانگی

سید علیرضا عبدالهی | جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ب.ظ

 

در این مقاله سعی داریم چندین سامانه و سایت تخصصی فروش و بازاریابی محصولات و کالاهای خرد و خانگی را معرفی کنیم. قابل دکر می باشد که این سایت ها، عمدتا سامانه آموزشی تخصصی فروش و بازاریابی هم می باشند. باید به این نکته توجه داشت که بازاریابی محصولات خانگی مع اغلبا در خانه و یا در کارگاه های کوچک تولبد میشوند، نیازمند آموزش می باشد. امیدوارم این مقاله برای شما مفید باشد.

 

1- راسته بازار - سامانه آموزشی و تخصصی بازاریابی و فروش محصولات خرد و خانگی

 

 

محصولات خرد و خانگی

 

 یکی از مشکلات اصلی کسب و کار های خرد و خانگی، کمبود نیروی انسانی و نبود سرمایه برای انجام بازاریابی و فروش محصولات می باشد. لذا این کسب و کارها، عموما نمی تواندکالاهای خود را به درستی معرفی نمایند و در نتیجه سکویی جهت فروش ندارند. از زمانی که استراتژی های بازاریابی از رسانه های قدیمی مانند بیلبورد، تلویزیون و ... به سمت فضای مجازی آمد، بیش از آنکه به کمک کسب و کارهای بزرگ بیاید، به کمک کسب و کارهای خرد و خانگی آمد.

 

حامی کسب کار خرد و خانگی

 

چراکه در این فضا سرمایه نیست که کار می کند، بلکه سرمایه جای خود را به پشت کار و خلاقیت داده است.
طبق آخرین آمار جهانی روند رشد اینترنت در سال 2019، ایران با 29% رشد، پس از هند، چین، آمریکا و اندونزی قرار گرفته است.
از طرفی نفوذ اینترنت، همزمان با رشد کاربری آن در موبایل به ویژه در ایران، سبب گردیده که بازاریابی موبایلی رونق یابد، که ایران با داشتن 96 میلیون دستگاه موبایل، در لیست 10 کشور اول دنیااز این حیث نیز قرار دارد.

 

مدیریت بازاریابی و فروش


با نگاه به این آمار و ارقام می توان دریافت که استفاده از بستر اینترنت، می تواند نقش مهمی در بازاریابی و فروش محصولات خرد و خانگی ایفا کند.
برای مثال یک خیاطی یا شیرین پزی خانگی به راحتی می تواند وارد حوزه بازاریابی اینترنتی، و مخصوصا تبلیغات بر پایه لوکیشن شود.
در اینجاست که نقصان بازاریابی و فروش برای ایم مدل کسب و کارها نمایان می شود.

راسته بازار یک سامانه آموزشی و تخصصی نوپا می باشد که بوسیله چند تن از کارشناسان این زمینه نوشته و طراحی شده است. هدف این سامانه این است که در ابتدای کار، کلیه کاربرانی که در این زمینه نیازمند اطلاعات می باشند، آگاه کرده تا در زمینه بازاریابی و فروش در بستر وب و حتی بسترهای فروش فیزیکی دچار مشکل نشوند.

 

کسب و کار خرد و خانگی

 

بر خلاف سایت ها و برنامه های تبلیغاتی دیگر، در راسته بازار سعی می شود که همه کاربران ابتدا آگاه شوند و سپس به دنبال راه کاری برای بهبود وضع معیشتی خود باشند.

مخاطبان این سامانه را میتوان به تولیدکنندگان خرد و خانگی، سرمایه گذاران، دانشجویان و افراد جویای کار می باشند.

 

2- میدون

میدون یک وبسایت آموزشی است که به شما کمک میکند چگونه و چطور تولید کنید. در واقع یکی از نقدهایی که از این وبسایت می شود این است که اصلا در بحث فروش و بازاریابی و فعالیت نمیکند و فقط به شما نقشه راه تولید را میدهد. در حالیکه راسته بازار به شما کمک می کند که چطور بازاریابی و فروش برای محصولات خرد و خانگی خود داشته باشید. افرادی که سرمایه دارند و به نوعی کارآفرین هستندُ با حضور در این برنامه فعالیت و شغل خود را معرفی می کنند.

 

مدیریت بازاریابی و فروش

 

سید علیرضا عبدالهی-کارشناس بازاریابی و فروش محصولات خرد و خانگی-09128120507

لطفا دیدگاه خود را در قسمت نظرات کاربران بنویسد.

 

مدیریت بازاریابی و فروش

با ما باشید تا طلوع موفقیت

نظرات  (۲)

  • رها میرزایی
  • من یک تولید کننده لوازم زینتی هستم. همیشه مشکل برای ارائه و فروش محصولاتم داشته ام. خیلی خوب است که سامانه راسته بازار این مشکل من را می خواهد حل کند.

    سلام. آقای سید علیرضا عبدالهی برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی در زمینه محصولات ترشیجات چکار کنیم؟

    پاسخ:
    می تونید در سایت راسته بازار محصول خود را بفروشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.