مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

از آنجایی که یکی از مشکلات اصلی کسب و کار خرد و خانگی توجه به کمی نیروی انسانی و نبود سرمایه بازاریابی و فروش محصولات می باشد لذا این کسب و کارها عموما نمی توانند کالای خود را به درستی معرفی و سکویی جهت فروش نیز ندارند .از زمانی که استراتژی های بازاریابی از رسانه های قدیمی مانند روزنامه ، بیلبورد ، تلویزیون به سمت دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی آمد ، شاید بتوان گفت که این انقلاب بیش از آنکه به کمک کسب و کار های کارخانه ای و صنایع بزرگ بیاد به کمک کسب کارهای خرد وخانگی آمد . چرا که در این فضا سرمایه نیست که کا ر می کند بلکه سرمایه جای خود را به پشت کار و خلاقیت داد.

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

سید علیرضا عبدالهی مدیریت بازاریابی و فروش

پرسش و پاسخ

سید علیرضا عبدالهی | پنجشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ


  • سید علیرضا عبدالهی

پرسش و پاسخ

نظرات  (۲)

  • احمد کلاله
  • ایا به نظر شما مشکلات اصلی در اشتغال جوانان نبود امنیت شغلی است؟

     

  • حسین تقیان
  • job safty یا به فارسی امنیت شغلی یکی از مهمترین مسائل برای کسب و کارهای اینروزه جوانان است. به نظر من امنیت شغلی می تواند اصلی ترین فاکتور باشد اما مهمترین دلیل نمیتواند باشد. به نظر من مهمترین فاکتور توانایی افراد در زمینه مهارت و کاری که لانجام میدهند است.

    حرف زیاد دارم درباره این موضوع. اگر افراد دیگری در این کار مشارکت کنند، من هم ادامه کار را انجام میدهم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.