مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

از آنجایی که یکی از مشکلات اصلی کسب و کار خرد و خانگی توجه به کمی نیروی انسانی و نبود سرمایه بازاریابی و فروش محصولات می باشد لذا این کسب و کارها عموما نمی توانند کالای خود را به درستی معرفی و سکویی جهت فروش نیز ندارند .از زمانی که استراتژی های بازاریابی از رسانه های قدیمی مانند روزنامه ، بیلبورد ، تلویزیون به سمت دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی آمد ، شاید بتوان گفت که این انقلاب بیش از آنکه به کمک کسب و کار های کارخانه ای و صنایع بزرگ بیاد به کمک کسب کارهای خرد وخانگی آمد . چرا که در این فضا سرمایه نیست که کا ر می کند بلکه سرمایه جای خود را به پشت کار و خلاقیت داد.

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

سید علیرضا عبدالهی مدیریت بازاریابی و فروش

مزایای کسب و کارهای خانگی

سید علیرضا عبدالهی | پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸، ۱۲:۲۷ ق.ظ

در این مقاله قصد داریم شما را با مزایای کسب و کار های خرد و خانگی آشنا کنیم. به شما بگوییم که اگر کسب و کارتان را در منزل و یا کارگاه های کوچک شروع کنید چه مزایایی خواهد داشت.

 

مدیریت بازاریابی و فروش

 

۱- یکی از بزرگترین مزایای راه اندازی کسب و کار خرد و خانگی این است که شما ب با کمترین سرمایه ممکن کار خانگی تان را راه اندازی و شروع می کنید. برای اینکه کسب و کارتان را در منزل را راه اندازی کنید به هیچ سرمایه اضافی نیاز ندارید و با کمترین سرمایه ممکن میتوانید کسب و کارتان را شروع کنید.

با توجه به آمارهای موجود در کشور، 70 درصد افراد جامعه، هنوز از شروع کردن کسب و کار خرد و خانگی واهمه دارند. این درصد در کشور در حال توسعه ایران بسیار ناپسند می باشد. این به این علت است که مردم از شروع کار به علت های گوناگون دوری می کنند. یکی از این علت ها، مشکلات اقتصادی می باشد. تبدیل سرمایه به سود، بزرگترین ترسی است که مردم جامعه را به سمتی غیر از تولیدات خرو سوق می دهد. ما در سامانه بزرگ راسته بازار سعی داریم با آموزش های مناسب در زمینه بازاریابی و فروش، این مشکلات را به حداقل برسانیم.

 

۲- پتانسیل درآمدزایی در کسب و کارهای خرد و خانگی بسیار زیاد است. درآمد که از این کسب و کارها کسب می کنید نسبت به درآمد که از شغل‌های دولتی دارید بسیار بیشتر است و خیلی ساده و راحت می توانید به درآمدهای بسیار زیادی در ماه برسید. ایده هایی که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد جز پولسازترین کسب و کارهای خانگی حساب میشوند. اگر این ایده‌ها را راه اندازی کنید به درآمد های زیادی در ماه خواهید رسید. البته این را هم بگویم که همه چیز به خودتان بستگی دارد.

 

صنایع دستی بازاریابی و فروش

 

۳- در راه اندازی کسب و کارهای خرد و خانگی هیچ ریسکی نخواهید کرد. چون برای راه اندازی کسب و کارتان هزینه زیادی را خرج نمی کنید. و نهایتاً با چند صد هزار تومن(300 تا 500 هزار تومان) یک کسب و کار پولساز و پردرآمد در منزل راه اندازی میکنید.

 

شاید فکر کنید که برای اینکه بخواهید یک کسب و کار پولسازی را راه اندازی کنید حتما باید چند ده میلیون تومان تا چند صد میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشید. ولی اصلا اینطور نیست. همانطور که گفتم برای اینکه بتوانید کسب و کار خانگی پر درآمد و پولسازی را راه اندازی کنید اصلا به سرمایه زیاد نیاز ندارید و نهایتاً با چند صد هزار تومان میتوانید کسب و کارتان را شروع کنید. افراد زیادی هستند که با راه اندازی کسب و کار خانگی شان به درآمدهای چند ده میلیونی و یا چند صد میلیونی رسیده‌اند.

در این کسب و کارها، حتما باید یکسری از آموزش های فروش و بازاریابی را بلد باشید تا ریسک شکست شما را به صفر برساند. در این مقالات سعی می شود تا صاحبان این کسب و کارها، به آگاهی لازم در این زمینه ها برسند.

 

۴- در یک سری از ایده ها راه اندازی کسب و کار خانگی قابلیت درآمدزایی خودکار وجود دارد. یعنی در یک سری از ایده ها این امکان وجود دارد که شما بدون اینکه پشت سیستم حضور داشته باشید و با مخاطب در ارتباط باشید به صورت کاملا اتوماتیک درآمدزای خواهید داشت. یعنی شما در خواب، مسافرت، مهمانی و… هم درآمدزایی می‌کنید.

 

۵- یکی از مزیت های کسب و کار خرد و خانگی این است که شما رئیس و کارمند خود هستید. شاید در ابتدای مقاله فکر کرده باشید قصد داریم ایده هایی را به شما معرفی کنیم که شما با کار کردن برای دیگران درآمدزایی می‌کنید. ولی اصلاً اینطور نیست و اصلا قرار نیست برای کسی کار کنید. چون خودتان رئیس خودتان هستید و برای خودتان کار می کنید.

 

۶- برای این که بتوانید کسب و کار خانگی تان را راه اندازی کنید به هیچ مهارت و تخصص خاصی نیاز ندارید. یعنی اصلاً قرار نیست کار خاصی را بلد باشید و انجام بدهید. هر چیزی که لازم باشد را ما در این مقالات به شما خواهیم گفت و منابع را جهت یادگیری به شما معرفی خواهیم کرد. یکی از وبسایت هایی که جدیدا برای حمایت از این کسب و کارها راه اندازی شده و در حال تکمیل شدن می باشد، وبسایت راسته بازار "اولین سامانه تخصصی بازاریابی و فروش ویژه محصولات خرد و خانگی" می باشد که شما حتی می توانید محصولات تولیدی خود را برای فروش در آن قرار دهید.

 

مدیریت بازاریابی و فروش

 

۷- با این ایده هایی که به شما معرفی خواهم کرد درآمد پایدار خواهید داشت. یعنی درآمدتان به صورت نزولی افزایش پیدا میکند و به هیچ عنوان درآمدتان ثابت نیست. به عنوان مثال: ممکن است وقتی کسب و کار خانگی تان را راه اندازی کردید درآمدتان ۵ میلیون تومان در ماه باشد. با توسعه کسب و کارتان درآمدتان افزایش پیدا خواهد کرد و ممکن است با انجام چند تا کار ساده درآمدتان خیلی سریع چند برابر شود.

 

۸- یکی از مزایای کسب و کار خرد و خانگی این است که می توانید به عنوان شغل دوم و یا سوم از آن بهره ببرید.  ممکن است کارمند باشید و فکر کنید که من کارمند هستم و نمی توانند کسب و کار خانگی راه اندازی کنم، اما اگر کارمند هستید میتوانید به عنوان شغل دوم تان کسب و کار خانگی تان را راه اندازی کنید و در کنار کارمندی از این راه کسب درآمد کنید. و در آینده با استفاده از مهارت های بازاریابی دیجتال ویژه کسب و کار خرد و خانگی، کار خود را توسعه دهید. بعد از اینکه درآمد تان افزایش پیدا کرد می توانید از شغل کارمندی خود استعفا بدهید.

و…

 

وقتیکه انسان ها از مزایای چیزی آگاه می شوند، سعی می کنند برای بدست آوردن آن از هیچ تلاشی دریغ نکنند. وقتی هم که تلاش های دیگران را میبینند که چطور از کسب و کارهای کوچک به کسب و کارهای بزرگ و صنعتی رسیده اند، بیشتر خود را ترغیب برای بدست آوردن جایگاهی در جامعه می کنند. برای شروعی دوباره، هرگز دیر نیست. 

 

سید علیرضا عبدالهی-کارشناس بازرگانی ویژه کسب و کار خرد و خانگی-09128120507

برای بهبود و افزایش مقالات آموزشی، با درج نظرات خود، ما را در این زمینه یاری کنید.

 

با ما باشید تا طلوع موفقیت

  • سید علیرضا عبدالهی

مزایا و معایب کسب و کار های خانگی

نظرات  (۲)

  • المیرا تاجی زاده
  • با سلام. آیا  بازاریابی دیجیتالی با عرضه محصولات خرد و خانگی رابطه دارند؟

    پاسخ:
    سلام 
    بزودی مقاله ای در این زمینه خواهم نوشت.

    ایا شما هدایای سازمانی را هم می فروشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.