مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

مرجع آموزش، مدیریت و کارشناسی بازاریابی و فروش

مدیریت بازاریابی و فروش کسب و کار خرد و خانگی

از آنجایی که یکی از مشکلات اصلی کسب و کار خرد و خانگی توجه به کمی نیروی انسانی و نبود سرمایه بازاریابی و فروش محصولات می باشد لذا این کسب و کارها عموما نمی توانند کالای خود را به درستی معرفی و سکویی جهت فروش نیز ندارند .از زمانی که استراتژی های بازاریابی از رسانه های قدیمی مانند روزنامه ، بیلبورد ، تلویزیون به سمت دیجیتال مارکتینگ و فضای مجازی آمد ، شاید بتوان گفت که این انقلاب بیش از آنکه به کمک کسب و کار های کارخانه ای و صنایع بزرگ بیاد به کمک کسب کارهای خرد وخانگی آمد . چرا که در این فضا سرمایه نیست که کا ر می کند بلکه سرمایه جای خود را به پشت کار و خلاقیت داد.

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.

سید علیرضا عبدالهی مدیریت بازاریابی و فروش

 در این مقاله می خواهیم راجع به دنیای دیجیتال و ارتباط آن با مقوله خرد و خانگی بپردازیم. 

 

خرد و خانگی

امروزه کمتر کسی را می شناسیم که با دنیای دیجیتال و تاثیر آن بر افکار عمومی جامعه آشنایی نداشته باشد. بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و صنعتی بوده اند که روزی با شک و تردید وارد دنیای دیجیتال شده اند. اما صاحبان این کسب و کارها امروز باید قدردان دنیای دیجیتال باشند.

به احتمال زیاد نام استیو جابز را بارها و بارها شنیده اید. درست است که او یک مخترع و کار آفرین بود, اما با ایده ای در بخش دیجیتال وارد شد و توانست با ایده های خلاقانه باعث اختراع و توسعه شرکت اپل شد. شاید صحبت های گفته شده در ارتباط با دیجیتال مارکتینگ ویژه کسب و کارهای خرد و خانگی نباشد اما هر کسب و کاری چه خرد و چه صنعتی نیازمند ورود به دنیای دیجیتال بر طبق اصول و قوانین حاکم بر خودش می باشد.

مدیریت بازاریابی و فروش

 

امروزه وقتی صحبت از دیجیتال در بین تولیدکنندگان خرد و خانگی می شود, ناخود آگاه فکر و ذهن ما به سمت ساختن یک کانال تلگرامی و دعوت از دوستان و آشنایان برای افزودن تعداد عضوهای آن می رود. اما دیجیتال در این حوزه می تواند چیزی فراتر از این باشد. در سال های نه چندان دور, دو برادر به نام های حمید و سعید محمدی توانستند نیاز بسیاری از مردم جامعه که خرید بصورت آنلاین بود را حل کنند. خود این کار یک روش بازاریابی دیجتال بر مبنای حوزه وبسایت می باشد. اما در مورد کسب و کارهای خرد و خانگی هنوز سامانه ای برای رفع نیاز تولید کنندگان این حوزه بصورت کامل طراحی نشده است. یکی از پیشگامان برای ورود به این حوزه, شرکت بازرگانی یاس می باشد که چندین سال است بصورت حرفه ای و کامل به مقوله توانمندسازی و استانداردسازی محصولات و کالاهای این حوزه شده است.

 

مدیریت بازاریابی و فروش

 

همچنین کارشناسان و متخصصان خرد و خانگی، موفق به طراحی سامانه ای جهت کمک به این تولیدکنندگان در جهت یافتن بستری مناسب در بستر دیجیتال شده اند. جدا از سایت ها و سامانه های موجود در بستر نت، راه کارهای دیجیتال مارکتینگ وسعت بسیاری دارد. در مقاله های بعد درمورد نحوه کاربرد دیجیتال در کسب و کارهای خرد و خانگی صحبت خواهیم کرد.

 

سید علیرضا عبدالهی-کارشناس بازاریابی و فروش محصولات خرد و خانگی- 09128120507

سوالات خود را در قسمت نظرات کاربران ثبت کنید.

 

مدیریت بازاریابی و فروش

با ما باشید تا طلوع موفقیت

با ما در شبکه های اجتماعی همراه باشید.